Fototekstura.pl
forum aukcje grupy pliki sound faq poczta
Zasady Forum

Wróć   MaTraX.NET > Przeszukaj Forum

Pokaż wyniki 1 do 13 z 13
Wyszukiwanie trwało 0.00 sekund.
Szukaj: Posts Made By: Tomasz1982
Forum: Seria Wxxx 06-09-08, 09:53
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 2,871
Zamieszczone przez Tomasz1982
Odp: W180 Simlock. połączenia

Podpinam sie do tematu mam taki sam problem tylko ze jeszcze jak soft najlepszy pod ten model. Bylbym wdzieczny o jakies linki.
Na innym forum kolega polecil mi ten programik wzucilem do na rapida....
Forum: Seria Cxxx 11-02-07, 19:36
Odpowiedzi: 4
C650/C651 Nie ma zasiegu
Odwiedzin: 484
Zamieszczone przez Tomasz1982
Thumbs up Odp: Nie ma zasiegu

spoko napisze ale problem taki wyjasnial sawiola mi padl PDS i musialem go przywrucic wszystko jak to zrobic jest w tym linku

http://matrax.net/forum/showthread.php?t=42696

po wgramniu softu...
Forum: Seria Cxxx 10-02-07, 17:45
Odpowiedzi: 4
C650/C651 Nie ma zasiegu
Odwiedzin: 484
Zamieszczone przez Tomasz1982
Odp: Nie ma zasiegu

oki troche poczytalem troche pobawilem sie i dziala jak by ktos mial kiedys jakis problem jak to zrobic to piszcie
Forum: Seria Cxxx 10-02-07, 15:14
Odpowiedzi: 44
Przyklejony: Wszystkie Apel!!! Wejdź I Przeczytaj!!!
Odwiedzin: 21,260
Zamieszczone przez Tomasz1982
Odp: Apel!!! Wejdź I Przeczytaj!!!

Siemka oczywiscie ze sie dolacze do tego ja mam motke i jak by nie sawiola i nie ten Matrax to pewnie bym fona wyzucil na smieci albo zaplacil kupe kasy za jego naprawe spox tylko fajnie by bylo...
Forum: Seria Cxxx 10-02-07, 13:31
Odpowiedzi: 4
C650/C651 Nie ma zasiegu
Odwiedzin: 484
Zamieszczone przez Tomasz1982
Nie ma zasiegu

Witam mam pewien problem, opisywalem niedawno problem z motka c650 i nie moglem wgrac softu. a teraz mam taki problem ze jak juz udalo mi sie wgrac ten soft ale nie mam zasiegu wgralem nowego...
Forum: Archiwum 04-02-07, 14:55
Odpowiedzi: 3
Odwiedzin: 2,656
Zamieszczone przez Tomasz1982
Zdjecie simloka

Witam jakim programem zdjac simloka z motoroli A1000 ?
Forum: Archiwum 04-02-07, 14:43
Odpowiedzi: 12
Odwiedzin: 844
Zamieszczone przez Tomasz1982
Thumbs up Odp: co wybrac ktory model

Dzieki zdecydowalem sie na A1000 pozyczylem na kilka godzin od kumpla i ten telefon bardzo przypadl mi do gustu ale po waszych wypowiedziach zdecydowanie wezme A1000 a jak napisal kolega...
Forum: Archiwum 04-02-07, 09:55
Odpowiedzi: 12
Odwiedzin: 844
Zamieszczone przez Tomasz1982
Odp: co wybrac ktory model

chyba jednak A1000 wybiore mozna sie nim poslugiwac jak na kompie a jeszcze avi odtwaza to juz duzy bajer a ja lubie jak w telefonie jest duzo napchane
Forum: Archiwum 04-02-07, 09:11
Odpowiedzi: 12
Odwiedzin: 844
Zamieszczone przez Tomasz1982
Odp: co wybrac ktory model

Interesuje mnie np jakosc odtwazanych dzwiekow mp3 czy tez filmikow wytrzymalosc baterii latwosc nawiazania polaczenia z komputerem czy te telefony sie nie zawieszaja? Fajnie bo A1000 odtwaza filmy...
Forum: Archiwum 04-02-07, 08:42
Odpowiedzi: 12
Odwiedzin: 844
Zamieszczone przez Tomasz1982
Odp: co wybrac ktory model

A1000 jest calkiem niezly chociaz pozyczylem telefon kolegi ale widze w nim troche bledow np brak mozliwosci wgrywania czegokolwiek przez bluetooth nie wiem jak to bedzie z E1000. Nie mialem nigdy...
Forum: Archiwum 04-02-07, 08:28
Odpowiedzi: 12
Odwiedzin: 844
Zamieszczone przez Tomasz1982
co wybrac ktory model

Witam chcialbym kupic telefon interesuja mnie 2 modele motorola A1000 i E1000 chcialbym zebyscie mi doradzili ktory kupic ktory jest lepszy
Forum: Seria Cxxx 03-02-07, 17:27
Odpowiedzi: 3
Odwiedzin: 572
Zamieszczone przez Tomasz1982
Odp: nie mozna wgrac softu

Dzieki ci Marcinie jak bys mi nie pomogl to nie dal bym sobie rady ale wszystko jest spox i dziala znkomicie
Forum: Seria Cxxx 01-02-07, 20:41
Odpowiedzi: 3
Odwiedzin: 572
Zamieszczone przez Tomasz1982
nie mozna wgrac softu

Witam mam problem mam motke c650 i chcialem zmienic softa na elektromaxa do flaschowania uzylem programu rsd lite oczywiscie wszystko przebiegalo zgodnie z planem ale jak juz wgralem softa to teraz...
Pokaż wyniki 1 do 13 z 13

 


Powered by vBulletin Version 3.7.3
Copyright © 2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd. | PL Lang: MaTraX.NET | Icons: Rokey.net | Sponsor plikowni: OVH.pl
vBulletin Style by: kreativfantasy.com

Part of Livepoint, Michael Skweres
Best since 2000 © by MaTraX.NET