Fototekstura.pl
forum aukcje grupy pliki sound faq poczta
Zasady Forum

Wróć   MaTraX.NET > Telefony > Motorola > Seria Vxxx/Uxxx > Archiwum

Archiwum Archiwalne wątki, gdzie rozmowa się zakończyła. Jednak warto tutaj zaglądać

 
 
Narzędzia wątku
Old 10-03-04, 13:11   #1
jote
Junior
 
Zarejestrowany: 10.03.04
Model: v500
Posty: 29
v500 tips? - zmiana czcionki wyswietlacza na glownym ekranie

nie wiem czy da rade zrobic to w jakis inny sposob ktory jest bardziej _normalny_ ale udalo mi sie zmienic sposob wyswietlanai literek na glownym ekranie (tym z idea milego dnia). normalnie literki sa czarne w bialych obwodkach, jednak po wykonaniu nastepujacej sekwencji ruchow
otworz telefon -> wlacz aparat-> zamknij telefon-> poczekaj az podswietli sie maly ekranik-> nacisnij inteligentny przycisk-> otworz telefon
biale obwodki znikaja i tekst staje sie jednolicie czarny (nie ma bialych obwodek). dzieki temu jezeli jest ustawione ciemne tlo to nie widac operatora (naprawde fajny efekt przy niektorych tapetach). nie wiem czy to jest bug softu ani czy da rade to zrobic w jakis inny sposob, ale jezeli ktos mial podobne _przygody_ to chetnie bym sie czegos dowiedzial.

ps. to moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc
__________________
--
moze mnie ktos naprostuje?
jote is offline  
Fototekstura.pl - fotografia magazyn
Old 10-03-04, 13:44   #2
Gyc
***
 
Gyc's Avatar
 
Zarejestrowany: 23.02.04
Model: e51
Posty: 631
Hmm...no fajne toto ale mi po zrobieniu tej sekwncji nie dziala :? Moze cos wiecej trzeba i za malo opisales?
Gyc is offline  
Old 10-03-04, 13:45   #3
Makthom
Bywalec
 
Zarejestrowany: 10.11.03
Model: V300 vel V600
Posty: 293
U mnie nic takiego nie zaobserwowalem
__________________
[size=15]<span style='color:darkblue'>Makthom</span>
Makthom is offline  
Old 10-03-04, 13:54   #4
jote
Junior
 
Zarejestrowany: 10.03.04
Model: v500
Posty: 29
ja aparat wlaczam przy uzyciu inteligentnego przycisku, pozatym zauwazylem ze znikanie obwodek jest w jakis sposob zwiazane wlasnie z modulem aparatu gdyz, czasem po kilkakrotnym wlaczeniu i wylaczeniu aparatu przy uzyciu int przycisku literki tez sie zmieniaja. moze ja poprostu mam stary soft i to sa jakies jazdy ktore on powoduje, (mam standardowa wersje TRIPLETS_G_0B_08.A5R)
__________________
--
moze mnie ktos naprostuje?
jote is offline  
Old 10-03-04, 13:59   #5
Gyc
***
 
Gyc's Avatar
 
Zarejestrowany: 23.02.04
Model: e51
Posty: 631
Mam taki sam soft. Powiedz jak wylaczasz kamere inteligentnym przyciskiem skoro po wlaczeniu sluzy on do robienia zdjec...
Gyc is offline  
Old 10-03-04, 14:09   #6
jote
Junior
 
Zarejestrowany: 10.03.04
Model: v500
Posty: 29
no wlasnie u mnie po zamknieciu telefonu nacisniecie inteligntego przycisku nie powoduje zrobienia zdjecia jezeli telefon jest zamkniety. no chyba ze gdzies w opcjach cos przestawilem przez przypadek tylko nie wiem co. jak dojde do jakis rozsadnych wnioskow to dam znac co i jak.

[dodane]
kamery nie wylaczam, tylko przy wlaczonej zamykam telefon i wtedy naciskam inteligenty przycisk [IP - bedzie krocej] i taka akcja powoduje u mnie zmiane czcionki
__________________
--
moze mnie ktos naprostuje?
jote is offline  
Old 10-03-04, 14:16   #7
Lord Giger
Moto Pisacz
 
Zarejestrowany: 07.03.04
Model: 6630
Posty: 81
Send a message via AIM to Lord Giger Send a message via MSN to Lord Giger
mi sie tez kiedys tak zrobilp ale nie wiedzialem czemu zresetowalem tele i wszystko wróciło do normy
__________________
Komu w drogę temu czas to pieniądz :))
Lord Giger is offline  
Old 10-03-04, 14:25   #8
Makthom
Bywalec
 
Zarejestrowany: 10.11.03
Model: V300 vel V600
Posty: 293
Nie wiem, ja nic takiego nie mam, no ale mam za cos cos innego- inny soft.
__________________
[size=15]<span style='color:darkblue'>Makthom</span>
Makthom is offline  
Old 10-03-04, 15:20   #9
Lewyy
Bywalec
 
Zarejestrowany: 13.02.04
Model: V500
Posty: 237
U mnie tez czegos takiego niezaobserwowalem...
__________________
hm... [Nobody is perfect... I'm Nobody]
Lewyy is offline  
Old 10-03-04, 15:51   #10
jote
Junior
 
Zarejestrowany: 10.03.04
Model: v500
Posty: 29
po resecie telefonu juz nieobserwuje takich anomali, jednak nie dziala mi robienie autoportretu przy zamkniejtym telefoni. nacisniecie IP nie daje zanego efektu. czy sa jakies specjalne ustawienia do tej funkcji?
__________________
--
moze mnie ktos naprostuje?
jote is offline  
Old 10-03-04, 16:57   #11
Lewyy
Bywalec
 
Zarejestrowany: 13.02.04
Model: V500
Posty: 237
nie da sie zrobic fotki jak masz zamknieta klapke, po prostu jak chcesz zrobic sobie autoportret wlaczasz aparat i odwracasz o 180 st. telefon patrzysz sie w lustereczko i cykasz fotke inteligentnym.
__________________
hm... [Nobody is perfect... I'm Nobody]
Lewyy is offline  
Old 10-03-04, 17:25   #12
jote
Junior
 
Zarejestrowany: 10.03.04
Model: v500
Posty: 29
strona 52 instrukcji obslugi:
""Wskazówka" Jeżeli chcesz wykonać autoportretu, uaktywnij aparat, zamknij klapkę, użyj lustra, aby naprowadzić obiektyw aparatu, a nstepnie naciśnij inteligentny przycisk, aby zrobić zdjęcie."
To może jednak w jakis sposob da rade tylko cos ustawić trzeba? wogola ta instrukcja to jedna wielka porazka.
__________________
--
moze mnie ktos naprostuje?
jote is offline  
Old 10-03-04, 17:47   #13
OIZO
Bywalec
 
OIZO's Avatar
 
Zarejestrowany: 25.11.03
Model: K700i N3330
Posty: 237
Send a message via AIM to OIZO
a nie zmieniałeś czasem przypisu do inteligentnego przycisku ? może to dlatego? po prostu gdybam
OIZO is offline  
Old 10-03-04, 20:05   #14
Mopett
Senior
 
Mopett's Avatar
 
Zarejestrowany: 21.02.04
Posty: 416
U mnie na TRIPLETS_G_0B_08.A5R tez kiedyś zniknęły białe obwódki...
Patrzę na telefon a tam analogowy zegar nie ma wskazówek!
Nieźle wtedy spanikowałem - po restarcie sprzetu wróciło do normy.
Mopett is offline  
Old 10-03-04, 23:08   #15
predo
 
predo's Avatar
 
Zarejestrowany: 05.12.03
Model: XDA mini s
Posty: 1,075
Send a message via MSN to predo
Cytat:
strona 52 instrukcji obslugi:
""Wskazówka" Jeżeli chcesz wykonać autoportretu, uaktywnij aparat, zamknij klapkę, użyj lustra, aby naprowadzić obiektyw aparatu, a nstepnie naciśnij inteligentny przycisk, aby zrobić zdjęcie."
To może jednak w jakis sposob da rade tylko cos ustawić trzeba? wogola ta instrukcja to jedna wielka porazka.
z moich doswiadczen to se ne da :-(
jedyne co dziala to ustawienie timera do zrobienia zdjecia - zeby zaczal tam odliczac sobie i jak zamkniesz klapke po kliknieciu odliczania to luz- robi sie zdjecie po uplywie czasu
__________________

predo is offline  
Old 10-03-04, 23:21   #16
Mopett
Senior
 
Mopett's Avatar
 
Zarejestrowany: 21.02.04
Posty: 416
na 98% złe tłumaczenie lub błąd w druku,
prawie na pewno miało byc otwórz =)
Mopett is offline  
 


Użytkownicy aktualnie czytający ten wątek: 1 (0 użytkownik i 1 gości)
 
Narzędzia wątku

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post
V80 Zmiana grubości czcionki zegara analogowego fafikdog Archiwum 3 05-03-06 21:04
E790 zmiana czcionki slaslu Archiwum 1 09-11-05 23:06
E365 [365] zmiana czcionki fad Archiwum 39 01-06-05 23:20



Powered by vBulletin Version 3.7.3
Copyright © 2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd. | PL Lang: MaTraX.NET | Icons: Rokey.net | Sponsor plikowni: OVH.pl
vBulletin Style by: kreativfantasy.com

Part of Livepoint, Michael Skweres
Best since 2000 © by MaTraX.NET