Fototekstura.pl
forum aukcje grupy pliki sound faq poczta
Zasady Forum

Wróć   MaTraX.NET > Telefony > Motorola > Seria Exxx > Archiwum

Archiwum Archiwalne wątki, gdzie rozmowa się zakończyła. Jednak warto tutaj zaglądać

 
 
Narzędzia wątku
Old 24-01-09, 20:25   #61
Archi155
Junior
 
Zarejestrowany: 06.09.06
Model: E8 4gb + S9
Posty: 29
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Robi to się RSD Lite 4.3 (najnowszy), trzeba wgrać język pl, tak samo jak soft, z tym oknem to nie pamiętam ;p
Polecam stronę http://e8mod.pl , znajdziesz tam wszystko co potrzebne do naszej Motoroli E8
__________________

Archi155 is offline  
Fototekstura.pl - fotografia magazyn
Old 24-01-09, 20:37   #62
Kwachu
Super Moderator
 
Kwachu's Avatar
 
Zarejestrowany: 04.12.07
Posty: 1,523
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Na marginesie... RSD Lite 4.4.1 jest najnowszy.
Kwachu is offline  
Old 25-01-09, 09:26   #63
longer2121
Moto Pisacz
 
Zarejestrowany: 17.06.06
Posty: 42
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Aha no dzięki za info i mam jeszcze jedno pytanko czy przy zmianie softu tel musi być przełączony na Bootloadera?
longer2121 is offline  
Old 25-01-09, 10:11   #64
paweleknt
Moto Pisacz
 
Zarejestrowany: 04.10.08
Model: RokR E8 ... 6GB
Posty: 37
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

ustaw połaczenia na modem i tel sam sie przełaczy przy wgrywaniu softa
paweleknt is offline  
Old 25-01-09, 13:42   #65
longer2121
Moto Pisacz
 
Zarejestrowany: 17.06.06
Posty: 42
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Mam mały problem..wgrałem now soft w RSD Wyskoczyło 100% i pisze tak: Please manually
power up this phone i co teraz mam recznie go wyłączyć???? i jeszcze włączył sie kreator znajdowania nowego sprzętu i chce zainstalować MTP Device skąd to pobrać co robić? prosze o szybką odp..
longer2121 is offline  
Old 25-01-09, 14:40   #66
cinek193
Bywalec
 
cinek193's Avatar
 
Zarejestrowany: 26.09.06
Model: RokR E 8
Posty: 321
Send a message via Skype™ to cinek193
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Zainstaluj sobie MPT a jak wyskakuje :
Cytat:
Please manually
power up this phone
to możesz bezpiecznie odłączyć telefon, wyjąć baterie i uruchomić. Oczom ukaże się nowy soft
__________________




cinek193 is offline  
Old 25-01-09, 17:45   #67
longer2121
Moto Pisacz
 
Zarejestrowany: 17.06.06
Posty: 42
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Zainstalowałem ale dalej nie widzi motki...nawet pl nie wgram przez RSD...

Dobra wreszcie poszło ufff dała popalić chodziło o to a żeby przełączyć kome na modem...

DZIEKI wszystkim za pomoc!!!

Ostatnio edytowane przez longer2121 : 25-01-09 o 18:09.
longer2121 is offline  
Old 15-05-09, 21:29   #68
BystryV3x
Moto Pisacz
 
Zarejestrowany: 29.02.08
Posty: 46
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Coś najnowszego macie panowie? Musi być szybki + w 100% działający dobrze budzik - na e8mod ostatnie posty co do ilove3D Magic Elba z pół miecha temu a piszą że sa problemy z budzikiem - odpada w takim razie.
BystryV3x is offline  
Old 16-05-09, 15:38   #69
Archi155
Junior
 
Zarejestrowany: 06.09.06
Model: E8 4gb + S9
Posty: 29
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Niedługo pojawi się nowy finalny soft od ilove3d ale ostatni od niego bo podobno kończy z modowaniem.
Ja korzystam z 14.1CR Full Insigned Firmware by ilove3d + kernel + swap i budzik tam ładnie chodzi.
__________________

Archi155 is offline  
Old 25-05-09, 00:08   #70
fantawrtkw
Junior
 
Zarejestrowany: 09.12.07
Posty: 9
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Witam!
Ja działam na sofcie od plusa a to taka "padaka" jest ze nie da się tego opisać. Macie może jakiś soft godny uwagi. Może być to samo co plus tylko żeby tak nie mulił się i nie miał takich błędów (nie wykrywa mi wszystkich mp3, ostatnio jak zablokowałem klawiaturę to niby była zablokowana tzn. przyćmiło wyświetlacz ale dzwonić i używać klawiatury mogłem). A tak już może nie na temat jak pojadę do motoroli (mam gwarancje) i poproszę o wymianę softu ze wzg. na w/w błędy i zamulenie telefonu to czy znów mi plusa wgrają czy już taki normalny motoroli? I czy on dużo lepszy jest?? Nie bardzo chce ingerować w telefon bawiłem się kiedyś na v547 czy jakoś tak ale mi jej nie żal było jakby poszła się .... to bym ją wyrzucił no a tą chce jakiemuś "komuś" sprzedać.
Proszę panowie (i panie jeśli takowe tu są) o odpowiedź i z góry dziękuję!
fantawrtkw is offline  
Old 25-05-09, 10:21   #71
Kwachu
Super Moderator
 
Kwachu's Avatar
 
Zarejestrowany: 04.12.07
Posty: 1,523
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Jesli masz tel. przeznaczony na plusa i jest na gwarancji to tylko takie oprogramowanie bedzie wgrywane w serwisie.
Kwachu is offline  
Old 09-06-09, 11:56   #72
cobba
Moto Pisacz
 
cobba's Avatar
 
Zarejestrowany: 14.05.06
Model: E1+E8
Posty: 49
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

A ma juz ktos soft z orange???
http://www.orange.pl/binaries/PL/Bin...95/2760325.pdf
__________________
Cytat:
I love my E1 more than my Girlfiriend!!
cobba is offline  
Old 10-06-09, 18:58   #73
cinek193
Bywalec
 
cinek193's Avatar
 
Zarejestrowany: 26.09.06
Model: RokR E 8
Posty: 321
Send a message via Skype™ to cinek193
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Cytat:
Napisał cobba Zobacz post
Na pewno ktoś ma ale po co wgrywać jakiś soft brandowany skoro nie ma w nim nic przydatnego. Na dniach wyszło kilka modowanych monsterków, i są naprawdę szybkie i dobre. Co za tym idzie nie opłaca się wgrywać softów sieci jak Orange czy Plus bo to porażka .
__________________




cinek193 is offline  
Old 15-07-09, 08:38   #74
psajdak
Junior
 
Zarejestrowany: 14.07.09
Posty: 1
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Witam, mam prośbę, mam nową E8 zmieniłem soft na speed II lecz tylko szybkość zmieniona jest tam na lepsze, bardziej przypadł mi orginalny soft Orange czy ktoś ma backup tego softu, robiłem własny backup programem mmbackup lecz powstały mi pliki typu .smg i nie moge ich ponownie wgrać czy ktoś mi pomoże lub ewentualnie doradzi jak odzyskać kopie z tych plików. Z góry dziękuje.

Pozdrawiam
Zielony
psajdak is offline  
Old 23-07-09, 16:39   #75
Pabcio
Bywalec
 
Pabcio's Avatar
 
Zarejestrowany: 04.02.06
Model: E8 + 256MB TF xD
Posty: 141
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Ja na tą chwilę posiadam najnowszy bestwebs'a i na razie śmiga miło, ale czy szybko to bym nie powiedział. Minimalna różnica w szybkości między modowanym a brandowanym jest, ale szału ni ma. Może to tylko tak na moim telefonie...

Ostatnio edytowane przez Pabcio : 09-08-09 o 23:32.
Pabcio is offline  
Old 31-08-09, 14:56   #76
adolfik007
Junior
 
Zarejestrowany: 11.06.06
Posty: 13
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Moze mi ktos polecic jakiś soft który wygladem przypomina oryginal ale jest szybszy?
adolfik007 is offline  
Old 31-08-09, 18:39   #77
Archi155
Junior
 
Zarejestrowany: 06.09.06
Model: E8 4gb + S9
Posty: 29
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Każdy nowy soft wygląda tak samo jak oryginalny i jest szybszy.
Polecam forum www.e8mod.pl - tam znajdziesz najnowsze.
__________________

Archi155 is offline  
Old 25-09-09, 18:58   #78
robi139
Junior
 
Zarejestrowany: 05.12.08
Posty: 6
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Witam. Mam takie pytanko czy są już jakies bajery na E8 takie np jak na E1000 lub E398 bo juz troszke ten telefonik jest i może ruscy cos wymyslili. Ogólnie telefonik spox tylko nie zadowala mnie głośność grania na głośniczku mp3 bo na słuchawkach jest super ale jak zapuszcze na glosniczku to kazdy gada ze to gówno a nie telefon muzyczny i chwala sie swoimi SE a ja juz mam dosyc tyych nudnych sony ericsonów a tak BTW e1000 to była dopiero kosa jak sie ją podgłośniło
robi139 is offline  
Old 26-09-09, 20:32   #79
Archi155
Junior
 
Zarejestrowany: 06.09.06
Model: E8 4gb + S9
Posty: 29
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Podgłośnić nie można ale można zmienić soft i wgrać sobie Quake 3D i zaszpanować przed kolegami.
Polecam Rockboxa który odtwarza trochę lepiej mp3 niż standardowy odtwarzacz, ale do tego też trzeba zmienić soft.
__________________

Archi155 is offline  
Old 19-12-09, 11:07   #80
sylo089
Junior
 
Zarejestrowany: 27.05.08
Posty: 4
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

witam. pewnie w zlym dziale to umieszczam ale potrzebuje pomocy otoz mialem bootloadera 06.aa i przez pomylke wzialem nie ten plik i chcialo wgrac bootloadera 06.a3 czyli nizszego a niemozna co mam teraz zrobic ?? da sie to naprawic ?? prosze o pomoc !!
sylo089 is offline  
Old 23-12-09, 17:47   #81
sQn
Bywalec
 
sQn's Avatar
 
Zarejestrowany: 06.05.08
Model: 5800XM Propane^2 by Bojar
Posty: 150
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Opisz co się dzieje obecnie z telefonem tzn. jak się zachowuje, włącza się itp. Spróbuj wgrać bota noRSA. A po co chciałeś zmieniać bota?
sQn is offline  
Old 24-12-09, 10:16   #82
sylo089
Junior
 
Zarejestrowany: 27.05.08
Posty: 4
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

bota chcialem zmienic . na norsa ale wzialem nie ten co trzeba przez moja nie uwage. nie da sie nic zrobic komputer wogole go nie wykrywa.
sylo089 is offline  
Old 24-12-09, 23:17   #83
stalewiak
Junior
 
stalewiak's Avatar
 
Zarejestrowany: 25.05.09
Model: Motorola ROKR E8
Posty: 7
Send a message via AIM to stalewiak Send a message via MSN to stalewiak Send a message via Skype™ to stalewiak
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

Ja już wgrałem chyba 4 soft mam instrukcje co i jak i nie ma ze cos popsujesz

Ogolnie sofciki są wypas
__________________
Zapraszam na moja stronkę www.skuterypolnoc.pl
stalewiak is offline  
Old 25-12-09, 04:35   #84
sQn
Bywalec
 
sQn's Avatar
 
Zarejestrowany: 06.05.08
Model: 5800XM Propane^2 by Bojar
Posty: 150
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

SprObuj odpalić bootloadera (przycsik wlaczania przesuniety w dol + * + # , wszsytkie klawisze jednoczesnie przytrzymujesz az sie bootlosfer uruchomi) i wtedy sprobuj wgrac dobrego bota bo jak odpalsiz bootloadera to wgrasz eleganco. Motki nie uwalisz
sQn is offline  
Old 26-12-09, 18:10   #85
sylo089
Junior
 
Zarejestrowany: 27.05.08
Posty: 4
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

chodzi o to ze nieda rady :/ odpala bootloader ale zaraz po chwili sie wylancza. komp mi telefonu niechce wykryc
sylo089 is offline  
Old 27-12-09, 19:48   #86
sQn
Bywalec
 
sQn's Avatar
 
Zarejestrowany: 06.05.08
Model: 5800XM Propane^2 by Bojar
Posty: 150
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

jak to odpala BL i sie wylacza? albo sie wlacza bl albo nie. moze baterie masz slaba. postaraj sie odpalic BL i wtedy podlacz i przeflas*** motke.
sQn is offline  
Old 28-12-09, 11:00   #87
sylo089
Junior
 
Zarejestrowany: 27.05.08
Posty: 4
Odp: E8 Dostępne oprogramowania:)

no wlasnie o to wtym wszystkim chodzi ze bateria nie jest rozlad . :/ pisze tez ze battery ok. ale to doslownie przez sek . da sie zobaczyc . co mam robic?? ma ktos jakies pomysly?? prosze o kontakt na gg: 2886794
sylo089 is offline  
 


Użytkownicy aktualnie czytający ten wątek: 1 (0 użytkownik i 1 gości)
 
Narzędzia wątku

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post
E398 Zlece upgrade oprogramowania Motoroli E398 rob7 Archiwum 15 02-04-06 22:28
[D600] Instrukcja Zmiany Oprogramowania! Marcin FAQ 0 26-03-06 15:26
A92x Jaka wersja oprogramowania ?? Radecki Archiwum 8 18-02-06 11:57
Praca dla 200 kolejnych informatyków w centrum oprogramowania Motoroli w Krakowie Motonick Archiwum 0 29-04-05 21:27
Inne aktualizacja oprogramowania do BT RobGee Archiwum 4 11-02-05 23:18



Powered by vBulletin Version 3.7.3
Copyright © 2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd. | PL Lang: MaTraX.NET | Icons: Rokey.net | Sponsor plikowni: OVH.pl
vBulletin Style by: kreativfantasy.com

Part of Livepoint, Michael Skweres
Best since 2000 © by MaTraX.NET