Fototekstura.pl
forum aukcje grupy pliki sound faq poczta
Zasady Forum

Wróć   MaTraX.NET > Telefony > Motorola > Seria Axxx > Archiwum

Archiwum Archiwalne wątki, gdzie rozmowa się zakończyła. Jednak warto tutaj zaglądać

 
 
Narzędzia wątku
Old 02-01-06, 10:20   #1
Syntax
VIP
 
Syntax's Avatar
 
Zarejestrowany: 08.03.05
Model: A1000 K1
Posty: 506
Send a message via AIM to Syntax
Talking Szykuje się rewolucja

Rozmwaiałem wczoraj długo oj długo z Payti i szykuje się prawdziwa rewolucja.
Są już blizcy ukończenia prac nad możliwością pełnej kompilacji dysku A i dysku Z.
Jak wiecie oznacza to prawdziwą rewoluję będzie można zmieniać praktycznie wszystko. Włączam się do tego projektu jako tester.
I co ważne są przekonani, że uda się obrócić sam program Opera i całkowiie zmienić wygląd zakładek Home.
Ja jeszcze w tej sprawie będę na Wideo Chacie z Polskim Informatykiem w Japonii.
Mam za sobą nieprzespaną noc (spałem 2 godziny od 2 dni).
A na 13.30 do pracy idę może się jeszcze godzinkę kimnę (Ale czego się dla Was nie robi)
Napiszcie mi na marmórku jakby co "Poświęcił życie dla Forum"
Tam mają opracowane to na bazie Foma M1000 i z tego co rozmawiałem powinno się to dać zaimplementować do A1000 i A925.

Jedna sztuka A925 z uączem SD i ułamaną anteną (po upadku)(dostałem z komisu za 100zł) poleci ze znajomym Biznesmenem do testów.
Bo akurat się skimają na lotnisku.
Myślę, że coś się w temacie ruszy.

Dziś o ile nie będziemy mieli na Hotline Era (Gdzie prauję w technicznej) dużo połączeń postaramy się zrobić test Video Call Mamy 5 Motek A925 i 2 A1000 różne wersje Flash obadamy która najlepsza.
Zbieram tyłek i laptopa i do pracy czas.
PPS: W Łodzi wreszcie śnieg topnieje.
Matrax dzięki za logo.
Będziesz miał gratis zarąbiastą reklamę.
Znalomy jest kierowca TIR'a i musi plandekę na naczepę kupić
Miał małą kolizję (Na szczeście parę rysek i wgnieceń na ciągniku, ale naczepa na boku leżała i cała plandeka podarta, dobrze, że towaru nie miał.
Uciekał do rowu bo by się z młodą dziewczyną na czołowo zderzył.
Dostał odszkodowanie Ciągnik już w lzkierni stoii i kupuje nową Plandekę a że i tak musi pomalować Ciągnik walnie też na boku i z tyłu na plandece logo i adres do forum. Folie do oklejenia już są.
Na moim autku też będzie.
Starszy z chęcią się zgodził bo i tak są przyciemnione szyby wiec i tak do tyłu mało co widać.
Pozdro for All

PS: Kupujcie SiM Data do GPRS
Matrax wie dlaczego
__________________
www.myuiq.pl - Portal o Symbian UIQ Zapraszam
Jeśli ktoś jest z Łodzi mogę pomóc dobrze ulokować oszczędności.

Ostatnio edytowane przez Syntax : 02-01-06 o 10:25.
Syntax is offline  
Fototekstura.pl - fotografia magazyn
Old 02-01-06, 10:50   #2
Mr Q
MotoManiak
 
Mr Q's Avatar
 
Zarejestrowany: 07.04.05
Model: A925+SD 1GB+Ext.GPS Ant.
Posty: 517
Odp: Szykuje się rewolucja

Cytat:
Napisał Syntax
PS: Kupujcie SiM Data do GPRS
Matrax wie dlaczego
Dlaczego?
Mr Q is offline  
Old 02-01-06, 11:28   #3
slaav
Moto Pisacz
 
slaav's Avatar
 
Zarejestrowany: 30.12.04
Model: A925
Posty: 32
Odp: Szykuje się rewolucja

Syntax narobiłeś nam smaka Pomyślnego i jak najszybszego ukończenia prac życzę.
PS.
Cytat:
Matrax wie dlaczego
Dlaczego?
__________________
slaav is offline  
Old 02-01-06, 17:13   #4
rob
Bywalec
 
rob's Avatar
 
Zarejestrowany: 03.02.05
Model: A925, SE K600i
Posty: 228
Send a message via AIM to rob
Odp: Szykuje się rewolucja

chłopaki podzielcie śię wiedzą
dlaczego kupić simdata
co prawda i tak zamierzam to kupić ale ???
__________________
Witam! Miłego dnia!
rob is offline  
Old 02-01-06, 17:47   #5
$ROGAL$
Teleelemele ;p
 
$ROGAL$'s Avatar
 
Zarejestrowany: 06.02.05
Model: MDA Vario + Samsung OMNIA
Posty: 2,937
Odp: Szykuje się rewolucja

Cytat:
Napisał Mr Q
Dlaczego?
Jakis cytat z netu:
Cytat:
A ja od wczoraj zmierzyłem programem net meter v3.0 w Warszawie prędkosć na karcie SIM DATA i telefon z UMTS 58,2KB/ sek.Korzystam od wczoraj z telefonu Motorola C 975.Na GPRS było tylko max 5KB/sek Karta jest bez abonamentu i polecam to tym którzy nie lubią związywać się z operatorem umową.Cena jest całkiem niezła bo 3grosze za 100KB liczona łącznie za dane wysłane i odebrane.
zrodlo: http://telefon.gsm.pl/sondy/16,komentarze.html

A tu regulamin promocji: http://www.iplus.pl/materialy/promoc..._simdata_2.pdf - calkiem przystepne

A co do zapowiadanej rewolucji to bardzo fajnie Tylko znow czuje sie bardzij zdolowany ze nie mam motki Tak kombinuje co by tu sprzedac Trzeba by rodzicow wyslac na 1-2dni do rodzinki do Zielonej Gory (albo jeszcze dalej ) i zrobic wyprzedaz garazowa - komplet opon letnich jest na bank Dobra koniec jajców Faktycznie musze posprzedawac pare rzeczy - obserwujcie w tym tygodniu dzial "Sprzedam" ...a tymczasem mykam do knigow, bo oceny w tym tygodniu wystawiaja :/

Pozdro,
$ROGAL$
__________________
"inwektywy to broń obosieczna. W razie chybienia wracają do nadawcy..." :P

Ostatnio edytowane przez $ROGAL$ : 02-01-06 o 17:58.
$ROGAL$ is offline  
Old 02-01-06, 18:06   #6
Mr Q
MotoManiak
 
Mr Q's Avatar
 
Zarejestrowany: 07.04.05
Model: A925+SD 1GB+Ext.GPS Ant.
Posty: 517
Odp: Szykuje się rewolucja

QL! Chyba sie za tym zakrece
Mr Q is offline  
Old 02-01-06, 23:07   #7
Syntax
VIP
 
Syntax's Avatar
 
Zarejestrowany: 08.03.05
Model: A1000 K1
Posty: 506
Send a message via AIM to Syntax
Talking Odp: Szykuje się rewolucja

Sim Data
Dobra jest dlatego, że plus coś ma skopane w systemie i do tej pory nie mogą sobie z tym poradzić i nie poradzą.
Myk polega na tym, że dopóki nie rozłączysz ty sesji połączenie nie jest zrywane.
Zatem można tak jechać aż do bólu.
Kolejna kwestia jest kata, że nasza Motka żle obsługuje tą kartę.
TZN Plus nie może nam zdalnie rozłączyć tej sesji z pozycji systemu
Czyli kupujesz starterek za 20 złoty ustawiasz Pinga i lecisz ile wzlezie.
Dowloadery i inne tego typu sprawy. Wrzucasz lini i ciągniesz.
Ja tak prawie 1GB na karce za 20zł zassałem.
Uwaga to działa tylko na Flash 35.04.00 tylko że co jakiś czas zasypują Ciebie SMS. ale działa.
__________________
www.myuiq.pl - Portal o Symbian UIQ Zapraszam
Jeśli ktoś jest z Łodzi mogę pomóc dobrze ulokować oszczędności.
Syntax is offline  
Old 03-01-06, 10:19   #8
Mr Q
MotoManiak
 
Mr Q's Avatar
 
Zarejestrowany: 07.04.05
Model: A925+SD 1GB+Ext.GPS Ant.
Posty: 517
Odp: Szykuje się rewolucja

:O WOW

Dzisiaj lece do plusa i kupuje simdata :]

Dobrze ze mam 35.04.00, tylko dlaczego ten myk nie dziala na innych softach?
Mr Q is offline  
Old 03-01-06, 14:47   #9
michallus
Junior
 
michallus's Avatar
 
Zarejestrowany: 24.12.05
Model: A925 K300i 8210 V500
Posty: 22
Send a message via AIM to michallus Send a message via Skype™ to michallus
Odp: Szykuje się rewolucja

ojj.. bede musial zmienic oprogramowanie
michallus is offline  
Old 03-01-06, 15:08   #10
Dukes
Bywalec
 
Dukes's Avatar
 
Zarejestrowany: 11.04.05
Model: MDA Compact
Posty: 173
Send a message via AIM to Dukes
Odp: Szykuje się rewolucja

A na A1000 to dziala?? Bo jesli tak to chyba sie skusze
__________________
A jednak Motorola Rulez !!! :D
Dukes is offline  
Old 03-01-06, 17:46   #11
Konrad54
Moto Pisacz
 
Konrad54's Avatar
 
Zarejestrowany: 03.12.05
Model: A1000 KRZR K1
Posty: 52
Send a message via AIM to Konrad54
Odp: Szykuje się rewolucja

"Dziś o ile nie będziemy mieli na Hotline Era (Gdzie prauję w technicznej) dużo połączeń "
No ładnie Syntax to ja w eranecie wale posty kto ma oprogramowanie pożyczyć do a920 a Ty nawet pary z ust nie puścisz.

Ostatnio edytowane przez Konrad54 : 04-01-06 o 22:25.
Konrad54 is offline  
Old 03-01-06, 20:30   #12
Mr Q
MotoManiak
 
Mr Q's Avatar
 
Zarejestrowany: 07.04.05
Model: A925+SD 1GB+Ext.GPS Ant.
Posty: 517
Odp: Szykuje się rewolucja

Cytat:
Napisał Mr Q
QL! Chyba sie za tym zakrece
Wlasnie testuje. Dam znac jak obadam
Mr Q is offline  
Old 03-01-06, 21:44   #13
Kordi2
Bywalec
 
Zarejestrowany: 22.01.05
Posty: 280
Odp: Szykuje się rewolucja

Jakos te simdaty nie bardzo na mnie wrazenie robia. Jak ktos ma regon to lepiej wziac maxprofit 15! i sprzedac kupiona sluchawke z promocji. To co zarobi sie na sluchawce + punkty z programu 5 plus wystarcza na oplacenie abonamentu za maxprofit 15! prawie przez pelne 2 lata umowy. Jak trzeba cos sciagnac to sie wlacza iplusa. Na razie ograniczen na iplusie nie egzekwuja (to moge powiedziec po empirycznym sprawdzeniu). Iplus kosztuje okolo 3 zl za dzien uzytkowania + 10 zl za deaktywacje (aktywacja jest darmowa). Mozna wiec go wlaczyc powiedzmy na 3 dni, sciagnac co potrzeba i wylaczyc (koszt ok 20 zl). Poniewaz tak jak mowilem abo za karte pokrywamy za sprzedana sluchawke i punkty z 5 plus, to placimy tak naprawde za samego iplusa, a mozemy go wlaczyc w kazdej chwili.

Ja teraz tak uzytkuje i sobie bardzo chwale. Jedyny problem to regon .... Dla tych ktorzy nie maja regonu proponuje obejrzec promocje Okazja Plusa. Az tak dobra jak MP 15! nie jest, ale zblizone.
Kordi2 is offline  
Old 03-01-06, 23:04   #14
Mr Q
MotoManiak
 
Mr Q's Avatar
 
Zarejestrowany: 07.04.05
Model: A925+SD 1GB+Ext.GPS Ant.
Posty: 517
Odp: Szykuje się rewolucja

A jednak u mnie ten trick nie dziala. Simdata nalicza mi normalnie oplaty
Syntax jak to zrobiles ze Ci nie naliczalo?

P.S. Na dodatek polaczenie chodzi jak krew z nosa. Pingi po 500-1000ms + co chwila minutowe timeouty ze nic sie w tym czasie nie da zrobic i to tak samo na UMTS jak i GPRS.
Mr Q is offline  
Old 03-01-06, 23:41   #15
Kordi2
Bywalec
 
Zarejestrowany: 22.01.05
Posty: 280
Odp: Szykuje się rewolucja

Nie chce mi sie czytac jeszcze raz post'a Syntax'a ale chyba nie zrozumiales go (albo ja, ale nie chce mi sie jeszcze raz czytac). Syntax'owi jak najbardziej naliczalo oplaty, tyle ze debetowal karte. Dopoki sie nie rozlaczal to net chodzil pomimo debetu. Po rozlaczeniu karta jest do wyrzucenia. Tak jak zrozumialem .... Z tego co wiem, to swego czasu wszystkie prepaidy mialy takie przypadlosci.
Kordi2 is offline  
Old 04-01-06, 00:08   #16
Mr Q
MotoManiak
 
Mr Q's Avatar
 
Zarejestrowany: 07.04.05
Model: A925+SD 1GB+Ext.GPS Ant.
Posty: 517
Odp: Szykuje się rewolucja

Wiec czemu pisze ze da sie to robic tylko z konkretnym softem? :|
Mr Q is offline  
Old 04-01-06, 08:08   #17
pawel_d
Szalony MotoManiak
 
pawel_d's Avatar
 
Zarejestrowany: 18.10.05
Model: HTC Diamond,A925,D500....
Posty: 1,150
Odp: Szykuje się rewolucja

Pewnie dlatego, że jak będziesz miał inny soft Plus może Cię rozłączyć(tak jak to jest np. w Orange, jak już będziesz miał 0 zł to Cię rozłączy). Ja post Syntaxa zrozumiałem tak samo jak @Kordi2
No to już wiem co wgrać jak będę miał motkę a925
pawel_d is offline  
Old 04-01-06, 17:51   #18
Syntax
VIP
 
Syntax's Avatar
 
Zarejestrowany: 08.03.05
Model: A1000 K1
Posty: 506
Send a message via AIM to Syntax
Odp: Szykuje się rewolucja

Dokładnie tak jest.
Wydaje mi się że to działa na zasadzie jakiego WAP Push który rozłącza sesję.
Moze w tym sofie 35.04.00 akurat ten plik nie zadziała nie wiem tego
Jak miałem )zł to mi co jakiś czas SMS przychodził by wyłączyć i włączyć tel.
Dobiłem tak do ok -150 zł przyszedła jakiś SMS i mi się wszystko zawiesiło i miałem lipę.
Dziś dzwonili do mnie z Plusa dlaczego nie restartowałem telefonu.
Ja ściema że nic nie dostałem.
Powiedzieli, że mam duży debet i abym uzupełnił jak najszybciej konto.
Ja na to takiego wała już sobie drugi starter kupiłem.
Oni na to że mi tel zablokują jak w ciągu 6 miechów nie dobiję.
Ja na to - spadaj koleś nic nie zrobisz tel jest z zagranicy przywieziny.
I kolo się rozłączył.
__________________
www.myuiq.pl - Portal o Symbian UIQ Zapraszam
Jeśli ktoś jest z Łodzi mogę pomóc dobrze ulokować oszczędności.
Syntax is offline  
Old 04-01-06, 18:52   #19
boss87
MotoManiak
 
boss87's Avatar
 
Zarejestrowany: 29.07.05
Model: Ericsson T28s
Posty: 773
Odp: Szykuje się rewolucja

To dziwnie sie zachował, jak ktos uslyszy ta rozwmowe to moze miec nieprzyjemnosci

A mogą zablokować IMEI tak zeby nie dzialaly karty plusa?
szkoda ze u mnie nie ma umts'u
__________________
MAPY do MapViewGPS, skalibrowane w formacie OGF2
pozdrawiam chorych modów.
boss87 is offline  
Old 04-01-06, 19:54   #20
rob
Bywalec
 
rob's Avatar
 
Zarejestrowany: 03.02.05
Model: A925, SE K600i
Posty: 228
Send a message via AIM to rob
Odp: Szykuje się rewolucja

syntax fajna zagrywka
ale frajerstwo ze strony plusa
wywalić pytanie "czemu nie restartowałęś fona" hahaha
oni zawsze myślą że są górą a abonent to gamoń a tu się nacięli
boss87 myślę że nie ma chyba możliwości blokady tela tylko w stosunku do jednej sieci
__________________
Witam! Miłego dnia!
rob is offline  
Old 04-01-06, 20:21   #21
$ROGAL$
Teleelemele ;p
 
$ROGAL$'s Avatar
 
Zarejestrowany: 06.02.05
Model: MDA Vario + Samsung OMNIA
Posty: 2,937
Odp: Szykuje się rewolucja

Cytat:
Napisał boss87
A mogą zablokować IMEI tak zeby nie dzialaly karty plusa?
Mozliwosci napewno sa, ale nie slyszalem nigdy o takich praktykach u zadnego operatora.
W sumie fajny patent z tym SimDATA :] Szkoda, ze tez tego we wakacje nie mialem :/
__________________
"inwektywy to broń obosieczna. W razie chybienia wracają do nadawcy..." :P
$ROGAL$ is offline  
Old 05-01-06, 20:42   #22
Kordi2
Bywalec
 
Zarejestrowany: 22.01.05
Posty: 280
Odp: Szykuje się rewolucja

Ej, i co wreszcie z ta rewolucja?
Kordi2 is offline  
Old 16-04-06, 08:28   #23
wowo
Bywalec
 
wowo's Avatar
 
Zarejestrowany: 08.03.05
Model: A925/a1000 //a1200
Posty: 149
Send a message via AIM to wowo
Odp: Szykuje się rewolucja

Cytat:
Napisał Kordi2
Ej, i co wreszcie z ta rewolucja?
Dołanczam się do pytania.

Ostatnio edytowane przez yawor : 17-04-06 o 13:48.
wowo is offline  
Old 16-04-06, 11:52   #24
Syntax
VIP
 
Syntax's Avatar
 
Zarejestrowany: 08.03.05
Model: A1000 K1
Posty: 506
Send a message via AIM to Syntax
Talking Odp: Szykuje się rewolucja

Payti lenia złapał
Mieli przeanalizoawać grupy kodowe a tu lipa
Ale popatrzcie na włochów
www.planetmobile.it
Co oni wyprawiają z softem do A1000
Rewelacja zwłaszcza 54.08.08 Polecam jest już u mnie na FTP.
Umieją tak przeliczać grupy że każdy program mogą wstawić we flash.
Wkrótce będzie nowy flash do A1000 z wkąpilowana całkowicie nową Operą.
Będzie w poziomie i z pełnym PL.
Biorę udział w projekcie
__________________
www.myuiq.pl - Portal o Symbian UIQ Zapraszam
Jeśli ktoś jest z Łodzi mogę pomóc dobrze ulokować oszczędności.

Ostatnio edytowane przez yawor : 17-04-06 o 13:49.
Syntax is offline  
Old 16-04-06, 13:36   #25
wowo
Bywalec
 
wowo's Avatar
 
Zarejestrowany: 08.03.05
Model: A925/a1000 //a1200
Posty: 149
Send a message via AIM to wowo
Odp: Szykuje się rewolucja

Super ale mnie raczej by interesowało coś dla A925....bo akurat taki fonik mam .
Wesołych Świąt!!!!!!!!!
Poydrawiam
wowo is offline  
Old 16-04-06, 13:48   #26
KrzychuG
Evil Inside
 
KrzychuG's Avatar
 
Zarejestrowany: 13.10.05
Model: i9000
Posty: 2,063
Odp: Szykuje się rewolucja

Cytat:
Napisał Syntax
Wkrótce będzie nowy flash do A1000 z wkąpilowana całkowicie nową Operą.
Będzie w poziomie i z pełnym PL.
Biorę udział w projekcie
Zapowiada sie bardzo ciekawie. Poczekam i z checia potestuje byle pozbyc sie tych koszmarnych ikonek, ktore wpakowali wlosi w 54.08.08
KrzychuG is offline  
Old 18-04-06, 11:29   #27
boss87
MotoManiak
 
boss87's Avatar
 
Zarejestrowany: 29.07.05
Model: Ericsson T28s
Posty: 773
Odp: Szykuje się rewolucja

Beznadzieja syntax, robisz szum o byle co, zadnych efektow, sam nie potrafisz szukac na forum tylko piszesz jak jakis noob i prosisz o linki, zestarzałeś sie chłopie.
__________________
MAPY do MapViewGPS, skalibrowane w formacie OGF2
pozdrawiam chorych modów.
boss87 is offline  
Old 18-04-06, 12:05   #28
pawel_d
Szalony MotoManiak
 
pawel_d's Avatar
 
Zarejestrowany: 18.10.05
Model: HTC Diamond,A925,D500....
Posty: 1,150
Odp: Szykuje się rewolucja

To ciekawe ile sobie jeszcze poczekamy zanim bedzie to co opisywal @Syntax na poczatku...
pawel_d is offline  
Old 18-04-06, 23:24   #29
Syntax
VIP
 
Syntax's Avatar
 
Zarejestrowany: 08.03.05
Model: A1000 K1
Posty: 506
Send a message via AIM to Syntax
Angry Odp: Szykuje się rewolucja

Boss Nie szum a mówię co i jak
Pozatym prace już są widoczne w sofcie 54.08.08 ktorego zapewne nawet nie wgrywałeś i nie widziałeś jak działa.
Już tam jest zmieniona przeglądarka Opera i dodane kolejne pozycje w menu.
Już tam jest dokonana modyfikacja sporej części kodu.
Opera w tej wersji przygotowana jest pod instalacje czcionek a w następnej bedzie miała je wbudowane.
Przeczytaj sobie informacje o modyfikacjach dokonanych w kodzie.
Jedna z grup kodowych została niemal napisana od nowa.
Pewne rzeczy wymagają czasu.
Czy ja mówię już jutro zaraz ?? Nie podaję co chcemy zrobić i jak możesz się naocznie przekonać jest to powoli realizowane.
Czepiasz się że nie szukam informacji.
A przekopywałeś kiedyś e-mule na GPRS połaczeniu ??
__________________
www.myuiq.pl - Portal o Symbian UIQ Zapraszam
Jeśli ktoś jest z Łodzi mogę pomóc dobrze ulokować oszczędności.
Syntax is offline  
Old 19-04-06, 06:16   #30
boss87
MotoManiak
 
boss87's Avatar
 
Zarejestrowany: 29.07.05
Model: Ericsson T28s
Posty: 773
Odp: Szykuje się rewolucja

wszystko fajnei ale co ma piernik do wiatraka?
__________________
MAPY do MapViewGPS, skalibrowane w formacie OGF2
pozdrawiam chorych modów.
boss87 is offline  
 


Użytkownicy aktualnie czytający ten wątek: 1 (0 użytkownik i 1 gości)
 
Narzędzia wątku

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post
[MPx] Ale szykuje się gierka!! misiaczekm Gry i Aplikacje 4 08-02-06 19:46
Czy szykuje sie coś po promocji urodzinowej w Erze? wodzu341 Archiwum 5 23-10-05 19:22
GPS [GPS] Szykuję niespodziankę dla warszawiaków :) untaztood Archiwum 5 01-08-05 18:40
Wszystkie [Vxxx] Rewolucja ! Program do zgrywania flasha Pecel Archiwum 9 09-03-05 22:07
[matrax.net exclusive ;) ] rewolucja w Idei Ghrom Archiwum 18 03-11-04 17:15



Powered by vBulletin Version 3.7.3
Copyright © 2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd. | PL Lang: MaTraX.NET | Icons: Rokey.net | Sponsor plikowni: OVH.pl
vBulletin Style by: kreativfantasy.com

Part of Livepoint, Michael Skweres
Best since 2000 © by MaTraX.NET