Fototekstura.pl
forum aukcje grupy pliki sound faq poczta
Zasady Forum

Wróć   MaTraX.NET > Aktualności & Ciekawostki > Co wybrać...

Co wybrać... Kiedy chcesz kupić nowy aparat, ale chcesz się poradzić...

Odpowiedz

Narzędzia wątku
Old 02-09-12, 14:57   #1
adek_sc
Moto Pisacz

Jaki smartfon za 700PLN?

Witajcie!

Na starcie musze napisać, że kompletnie nie znam się na smartonach, więc proszę was o wyrozumiałość i wskazówki odnośnie zakupu, którego zamierzam dokonać.

Będzie to mój pierwszy smartfon, chciałbym jednak żeby posłużył mi pare ładnych lat, gdyż nie zwykłem często zmieniać telefon.

Moje wymagania:

1) Wysuwana klawiatura QWERTY może być, lecz nie musi. Jeżeli po ekranie mam operować jak w Iphone 3G to klawiatura odpada, gdyż jak dla mnie w tamtym telefoniku dotyk jest rewelacyjny. Jeżeli jednak miałbym tak klikać jak np na LG Swifcie to QWERTY jest dla mnie koniecznością.

2) 700zł - przybliżona kwota. Może być to nówka, ale również może być to używka, jeżeli za używka w dobrym stanie miałaby być 4 razy lepsza niż nowy aparat to nie widzę przeszkód w zakupie używanego telefonu.

3) Android & Flash. Z tego co słysze i widze Android to podstawa, z reszta nieprzeciętna podstawa, do tego przydałby mi się telefon z flashem, żeby przykładowo, płynnie śmigały na nim filmiki, muzyka z neta, transmisje na żywo przez WiFi (dlatego też chciałbym aby samo WiFi było należyte).

4) Procek myślę 1GHZ+ i conajmniej 512 ramu, myśle ze wtedy telefonik śmiga już optymalnie (bez zwiech, oczekiwan itd..)

5) Pamieci wbudowanej dużo nie potrzebuje. Jezeli bedzie to okej, natomiast jeżeli nie to miejsce na microSD do 32 by się sprzydało, żebym takową karte dokupił. Wydaje mi się jednak że teraz każdy telefon będzie slot na takową karte miał.

6) Uwielbiam słuchać muzyki, od zawsze słucham jej z telefonu, więc niech takowy telefon posiada też to "minimum muzyczne" (mini jack, jakiś odtwarzacz itd).