Fototekstura.pl
forum aukcje grupy pliki sound faq poczta
Zasady Forum

Wróć   MaTraX.NET > Na luzie... > Hydepark > Archiwum

Archiwum Stare i takie tam pozamykane już sprawy. Warto jednak poczytać

Narzędzia wątku
Old 15-12-05, 11:01   #1
Sheriff
Moto Pisacz

Sheriff's Avatar

Model: V500
Wyjazd za granicę a wojsko

Witam, mam pytanie.

Mam 19 lat, jestem poborowym, chodze [tzn. jestem na liscie studentow:P] na zaoczne prywatne studia, w lutym wyjezdzam za granice na kilka lat pracowac, w zwiazku z tym w styczniu zabieram papiery ze szkoly. I nasunelo mi sie kilka pytan a ze na informacji wku nie dowiedzialem sie z byt wiele - kazali mi przyjechac do nich osobiscie ale chwilowo mam noge w gipsie, pytam was, mzoe ktos wie:

Na necie czytalem o tych wyjazdach za granice ale nie uzyskalem konkretnej odpowiedzi, jednak mam jakies pojecie w tej kwesti. Co wkoncu trzeba zalatwic przed takim wyjazdem? Czytalem ze musze oddac ksiazeczke wojskowa, ze musze napisac oswiadczenie w urzedzie miasta i gminy, a typek z wku przez telefon powiedzial mi ze musza mi sprawdzic ewidencje. jak to w koncu jest?

Jeszcze jedno pytanie, skoro chodze na prywatna uczelnie, place co miesiac, to czy musze placic za ostatni miesiac [tj. Luty] aby otrzymac moje papiery ktore zlozylem w szkole ? Ktos mi powiedzial ze musze uregulowac caly semestr ale nie chce mi sie wierzyc.

Pozdro i z gory dzieki.
Old 15-12-05, 11:11   #2
new
Złodziej Fan Boy :)

new's Avatar

Model: SGH I780, N73 oraz E51 :D
Send a message via AIM to new
Odp: Wyjazd za granicę a wojsko

Moja kuzynka twierdzi ze nie musisz zaplacic normalnie nawet jak Cie w szkole nie ma. Do wojska !!!!!!
new is offline  
Old 15-12-05, 11:20   #3
ProJack
Student Killer

ProJack's Avatar

Model: Moto G & myPhone Hammer